پیامبر من...
 
درباره وبلاگ


شاید برای آدمیت...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 3019
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

ان الدین عند الله الاسلام




 

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا کمکم کن...
قدم اول:
از خار انگور نمیچینند، هر راهی بروید بر اهلش وارد میشوید...(منتخب میزان الحکمة،ح4620)


روح توحیدی اش...
می خواست همه خداپرست واقعی باشند. غصه شان را میخورد که چرا حواسشان نیست.اما تذکر میداد:
کسی به غلام و کنیزش نگوید بنده ی من!غلامی هم به صاحبش نگوید ارباب و آقای من!شما بگویید یاور من،غلام ها بگویند سرور من.چون همه بنده ی خدایند و فقط او رب است.(تیسیر الاصول،ج3، ص214، به نقل از خاتم النبیین،ص85)
برای خودش هم امتیازی قائل نبودند:
مانند عیسی(علیه السلام) ستایشم نکنید،من بنده ام،بگویید عبدالله!(شمائل الرسول،ص77،به نقل از همان،ص88)
حتی حساستر و دقیقتر هم شده بود:
وقتی نظری دارید نگویید خدا و رسولش میگویند،بگویید هرچه خدا میخواهد.(اسدالغابه،ج3، ص52. به نقل از همان،ص91)
اینها را زیاد میگفت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







3 / 5 / 1391برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : یه بچه شیعه